PROJECT - Tielt

Tielt - Decor van Rechts van de kerks jongste project

Zoals je misschien al weet of net niet weet, doen we zoveel meer bij Rechts van de kerk dan aan- en verkoop van hoogstaand tuinmeubilair en decoratie. We willen voornamelijk mensen inspireren zodat ze een tuin, buitenruimte, zwembad en zelfs binnenruimte kunnen bekomen waar ze zich voor tweehonderd procent in kunnen vinden. Die missie vervullen we met onze tot in de puntjes ingerichte en verzorgde showroom. Maar af en toe komt er ook een extern project onze kant op, waar we één van de radertjes zijn die samen een geweldig resultaat neerzetten! Het project in Tielt is er één van.

Dat project doen we samen met Livinlodge, een bedrijf gevestigd in het West-Vlaaamse Meulebeke. Voor het Tielt project stellen zij hun Pure lijn ter beschikking, prachtige en moderne houten bijgebouwen, die de beschikbare ruimte een eerste rudimentaire indeling geeft. Rechts van de kerk neemt de verdere aankleding en afwerking van de site in Tielt voor zijn rekening. Met topmeubels zoals onder andere de iconische Mbrace lounger van Dedon. De relaxstoel met gevlochten bekleding en teak onderstel is net zoals de Neutra armstoelen en Illum tafel van Tribù zijn inspiratie noordelijker gaan halen. De keuze voor net die meubels en ook wel het ganse project kun je in drie kernwoorden vatten: eenvoud, elegantie en minimalisme.

Bonhommes | Eventful Space & Luxury Loft